Job 11 van 15


Report this listing

Solliciteren



Allround boekhoudkundig bediende met ervaring in cost controlling


Functie

Ben jij sterk in het beheren van boekhoudkundige taken? Heb jij een zeer oplettend oog en haal jij fouten uit de facturatie en stuur jij bij wanneer er te veel afgeweken wordt van het vooropgestelde budget?

Solliciteer dan zeker voor deze job.

Voor een elektriciteitsbedrijf zoeken we een boekhoudkundig bediende met ervaring in cost controlling.

  • Je staat in voor het aannemen van inkomende telefoons.
  • Je beantwoordt vragen van klanten en leveranciers over hun projecten en facturen.
  • Je registreet uren van de medewerkers.
  • Je voert boekhoudkundige taken uit zoals het verwerken van Inkoopfacturen, facturen voor klanten opmaken en invorderen, ...
  • Je staat ook in voor cost controling zodat eventuele fouten in de projecten worden opgemerkt en de vooropgestelde budgetten per project niet overschreden worden.

Jouw profiel

  • Je bent in het bezit van een bachelor diploma in de richting van Finance.
  • Je houdt van een zeer afwisselend takenpakket waarbij je mee kan denken met de firma.
  • Je bent punctueel en je werkt nauwkeurig.
  • Je kan vlot met cijfers omgaan.
  • Je hebt een goede kennis van hoe de facturatie betreft een bouwproject is opgebouwd.
  • Je weet om te gaan met verschillende opdrachten en kan oplossingsgericht en stressbestendig handelen bij problemen
  • Je bent communicatief om met verschillende partijen te communiceren over de stand van zaken.

  • De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
    De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
  • Opvolgen van: Werfactiviteiten
  • Afspraken en planning van een verantwoordelijke of een medewerker organiseren
    Telefonische oproepen en bezoekers filteren
  • Materiaal, toebehoren en verbruiksgoederen bestellen
    De leveringen controleren
  • De inkomsten van de onderneming controleren en registreren (invoer van klantenbetalingen, opmaak van facturen, aanmaningen, ...)
  • Domein: Algemene boekhouding
  • De stock (inkomende/uitgaande goederen) en de productie verifiëren en valoriseren
    De flow (aankopen van grondstoffen, omzet, ...) analyseren en de inventaris opmaken
  • De constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden
  • Brieven, verslagen, nota’s, ... opstellen en redigeren
  • Documenten ingeven, briefwisseling behandelen en e-mailberichten beheren
  • Opvolgen van: Budget
  • Bestellingen plaatsen overeenkomstig de aankoopcontracten en toezien op de kwaliteit van de ontvangen producten

Aanbod

  • Je werkt voor een bedrijf met een modern en professioneel werkklimaat.
  • Je krijgt de kans om je vaardigheden te ontwikkelen zodat je jouw carrière kunt laten groeien.
  • Je ontvangt een voltijds en vast contract, zodat je stabiliteit en zekerheid hebt in je baan.
  • Je ontvangt een competitief salarispakket dat in lijn is met je ervaring en functie, inclusief extralegale voordelen.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht